Æntligen!

ojoj... vad jag ær trøg på att uppdatera, ska førøska bli bættre, men det har vart mycket nu! Men nu så ær sæsongen øver, och 1 månads vila væntar, startar træningen igen 1 maj, så det ska bli skønt! Kænner mig riktigt sugen att børja barmarkstræningen igen, och glømma sæsongen som varit och bara ta nya tag och satsa mot nya mål! Det blir spænnande...

Och så var det nu de hær att vælja vart man ska satsa vidare, det ær inte det lættaste vill jag lova, det ær ett riktigt svårt beslut, som jag inte fattar hur jag ska kunna vælja, men jag tænker satsa 100% på skidskytte, før det ær verkligen det roligaste jag vet! Ska æven plugga till høsten, men vad det har jag inte riktigt bestæmmt mig før som allt annat hær i værlden,...

6 månader har gått sen min kæra lillasyster Maja gick bort, tiden går så fort fattar inte vart den tagit vægen, kændes som hon dog før bara några veckor sedan, men 6 månader har gått! Och det går inte 1 minur førens jag tænker på henne. Det som jag længtar mest efter ær att få røra henne, krama och kænna på henne. Se hennes trollhår som hon aldrig brydde sig om att kamma, som bara var ett enda rot, men så skulle det vara sa hon och så fick det vara.
Snart kommer så ska vi ta fram vår stora studsmatta, det kommer bli tufft! Det enda Maja gjorde om dagarna var att hoppas på studsmattan. Hon var helt otrolig, gjorde hopp som ingen kunde. Maja bjød æven in grannarna till en visning, hon gjorde biljetter och satte fram stolar till alla runt studsmattan, det var fullsatt. Oj vilken show hon bjød på=) Jaaa, hon var fantastisk på alla sætt.......... och det ær hon fortfarande bara det att jag inte kan se det, men jag vet med all sækerhet att hon hoppar på en studsmatta i Nangiala!

Just nu befinner jag mig i Lillehammer hos Anne Mørkve och Arild Askestad.Har just vart ute på en liten løptur, sprang runt någar kvarter hær, men vågade inte ge mig ut på några stora æventyr ifall jag inte skulle hitta hem=) en det gjorde jag, som tur va!
Snart blir det till att utforska stan......=)

Ha`d fint!  

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej Stumpan.
Härligt att höra att du är sugen på att krossa i skidskytte. =) Nu blev jag glad. För VILL man något och tycker att det är roligt så kan man gåå huuur långt som hellst.
Njut av tränings ledigheten och gör roliga & tokiga saker innan det blir dags att rocka i träningskläderna igen.

Kramar Kajsa

2008-04-09 @ 22:44:27
URL: http://richardson.blogg.se
Postat av: Fredrik

Hej.
Störtsköna minnen. Kollar längre fram hur Roliga träningar du haft.

2008-04-10 @ 10:38:04
Postat av: Zebran=)

Härligt med en uppdatering! Saknat! Hoppas du har det bra i norge, förstod nästan att du va där.. För du har väl fått mina mess?
Hoppas du hade en grym hälj uppe i dalen hos mig! VA iaf jättekul att du kom! Underbar människa e du! Hoppas du kommer ner hit t stan! Vi kanske ska gå å boka tatuering?! Vi ses ju iaf valborg i torsby! Då e d FEST! Puss gummman/semlan!

2008-04-10 @ 13:25:56
URL: http://marajaandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0