Herkules korv och kycklingfilé!

Jaaa,det är det vi äter!! Rikard har köpt 5 kilo herkules korv, som han har stoppat i Kims stavfodral..Gissa om vi har övervikt!! Och en masssa kycklingfilé äter vi också,det är det enda vi får, både till lunch och till middag men det är ju gott, men det börjar bli lite tjatigt!!

Idag har det varit våran 2:a tävlingsdag,har ingen aning om vad jag blev idag men sköt 0-2, och hade sån bendarr på stå skyttet så jag fattar inte hur jag kunde träffa nån överhuvudtaget.. men skidåkningen är inte godkänd, klart underkänd!!! Men men det var som jag skrev härom dagen, kroppen funkar inte,det bara är såå....
Sanna gjorde ett kanon race, 9;a 0-1 i skyttet, kim och jag belv lite längre bak men imorgon är en ny dag, så då är det bara att ta nya tag! men föret är inte det bästa heller!!

För killarna gick det bra, Brinken blev 14:de, Sebbe 38:a, härligt jobbat grabbar!! För de yngre garbbarna gick det sämra, Fogge sköt 5bom i första ligg men sen blev de fullt hus, fogge slutatde på en 40:de plats och Tobbe som hade dåliga skidor och sköt 2-2 blev 39! Men men grabbar,det är bara att bita ihop och komma igen!=)

Nu ska häör bli massage!!

Ha´d
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0