Hovfjället!

Jaa, nu är man tillbaka i Torsby igen efter en liten tripp i Sysslebäck! Härligt att vara där igen, bra träningsmöjligheter och allt, Så jag hann både med att åka till Bograngen fram och tillbaka, staka uppfär Långeberget, benskata på Brattomonsvägen och springa på "Cuba"!! Men det bästa var ändå att få Farmors goda mat! Det är grejer de..=)

Idag var det 15-10% uppför hovfjället med klassiska skidor, 3 gånger skullef upp til toppen ungefär. Men både jag och Elin var sååå trötta så de räckte med 2 gånger, Jag var både svimm färdig och spyfärdig efter 2 stycken. Vet inte om Elin var det men vädligt trött var hon iaf. Hon sa inte så mycket i bussen på vägen hem.. de var grymt idag vill jag lova!! ont överallt i hela kroppen. 
Visste att det skulle bli jobbigt idag, för att jag gick nämligen i i väggen igår efter mitt andra pass. Det var bara 25% rullskidor klassiskt i 3timmar men jag gick in i väggen,när jag hade 20 minuter kvar och var på väg hem och när jag passerade Toria kände jag bara att benen började vika sig under mig. Alldelese svimmfärdig och huvudvärk tog jag mig hem till slut.. hela kroppen skadade! Så var det bara att tvinga i sig mängder med mat!!
Så det kan vara en anledning till att kroppen var rätt slut idag!!
Jaja..imorgon väntar 4 timmat cykel med 1,20 tim berg 20%, det är också rätt jobbigt!!

Problem med benhinnorna har jag också, så det är inge vidare.. det går bara utför för oss gamlingar som Elin säger!=)

Nej, nu blir de Skytte Precision 30*30 snart, och sen i eftermiddag så ska jag, mamma och mormor åka till Ransäter och se Värmlänningarna. Det ska bli roligt!

Ha´d gott..
puss å kram och nyp i stjärten! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0