Sista vilodagen!

Japp då var den Måndag och min sista vilodag på ett par veckor, Man kans äga att helgen har vart lugn, som sagt har inte gjort någonting, får panik.. tänkte jag skulle göra sååååååååååå himla mycket roliga saker men vad har jag gjort INGENTING!!! Men de ska bli skönt att komma igång med träningen igen nu imorgon. Jag måste erkänna att jag blir så aggressiv och irriterad när jag inte tränar, så jag tycker synd om dom som är runt omrkring mig, det kan liksom inte vara roligt för dom. För jag mår verkligen inte bra av att inte få träna. Så ikväll blir det en liten gåtur med morsan och guffe runt Svenneby, och imorgon så börjar ju träningen igen så nu klarar jag mig!

Idag, så har jag vart på Wiener och fikat=) Kan säga att det är den enda jag gjort i helgen, Ätit och åter ätit, så nu är jag fullproppad med energi igen hårdkörning, de lär behövas!
Mamma började städa brorsans husvagn, jag var in och kolla lite, tog trasan en snabb sväng men jaaa, mamma hade nästan städat klart när jag kom så det var inte så mycket att städa, så jag slapp...=) men när jag satt i husvagnen så komm jag på att min nästa lediga tid nu om några veckor ska tillbringas i denna husvagn. Jags ka dra iväg på en liten husvagnsemster så... är det någon som vill hänga på??
Jag ska va ärlig, jag är inte så haj på det där med husvagn och gasol å sånt tjafs så det vore bra om nån ville följa med! Det vore ju trevligt m,ed sällskap också=) Kan ni tänka er enliten husvagnstripp med Semlan Larsson, vore inte det nåt???=)
Västkusten kanske? jaaa...det blir nästa projekt!

Nej nu blir det Svenneby runt!
Ha´d de gött
Puss å kram och nyp i stjärten!

Kommentarer
Postat av: Kathrine

eller så drar vi på yran sista dagarna i juli?

det vore en rätt skaplig husvagnssemester det :D

visst ?!

2008-06-24 @ 22:34:50
URL: http://kathrinelarsson.blogspot.com
Postat av: Emelie

hmm... har 4 ledigt, 14-17 juli!!! så de är det enda ledigheten.. men man vet ju aldrig!

2008-06-26 @ 20:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0