Strålande väder!

Jaaa,det kan man säga, haft ett otroligt väder de sista dagarna.. det gör att man blir på ett väldigt bra humör som tur är det! Vilat nu snart i 1 vecka från träning, visst har jag inte klarat av att bara sitta still utan jag har ju rört på mig lite iaf varje dag, men jag har inte tränat efter nåt schema på 1 vecka. det känns både och. När man nu hartagot det lungt så känner man mer och mer att kroppen är sliten, det är inte bara kroppen utan också huvudet. Ska fortsätta vila några dagar till sen ska jag börja träna lite mera och sen öka succesivft, så får vi se hur kroppen reagerar.
Det återstår 3 veckor kvar till SM-tävlingarna, längtar nåt så grymt till att få stå på startlinjen.....=)

Vart lite på Hovfjället och åkt skidor, jättefint. Man kan nästan inte tro att det logger såå nära Torsby, så om ni ska åka skidor...rekomederar starkt hovfjället....

Ha´d gott
Semlan







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0