Regn, regn och åter regn!

I regn och rusk har nu en dag gått, ocg dagarna bara rinner iväg, och imorgon är det helg igen, tyckte inte alls det var så länge sedan.. Tränat 2 pass som vanligt idag, blev intervaller idag på förmiddagen å Elin knäckte mig totalt idag på intervallerna, kan tala om att jag hade inte så mycket att säga till om... fy bubblan vad fort hon åkte hade inte en suck att hänga med!  kände inte riktigt igen kroppen idag heller, den var orkeslös=( försökte kämpa men hade inga krafter alls i benen eller armarna!... men med lite mat å vila efter träningen så funkade andra passet också och det blev 2 timmar rullskidor klassiskt lungt i ovädret... men som man säger "  det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder"....
Bara man kommer ut så funkar det sen. ..
Men måste säga att skyttet fungerade ganska bra i det blåsiga vädret, nåt positivft som hände idag iaf=)

Imorgon väntas det rullskidor fristil 2,30 tim 25% och styrka på eftermiddagen. Har inte sett vad det blir för väder men som det ser ut nu ute så blir det nog regn.

Annars har det inte hänt så mycket ifag, tränat ,ätit, vilat ååå just jag.. var ju ner till skolan idag och betalade studentkåren... 450:- fick jag betala, tyckte jag var dyrt, var som å slänga pengarna i sjön! men man måste ju betala om man ska få skriva tentor! så det vara bara att le och betala!....
Men en sak har iaf märkt när jag har flytta hit, det är att alla människor här är sååå snälla och trevliga....=) iaf dom som jag har mött..=)

Skulle ha pluggat ikväll, men det var sååå mycket bra på tv:n, inte bra alltså å ha tv, tror jag får skicka hem!

Blir nog sängen nu, och lite läsning om Näringslära, det somnar man gott till!

Ciao Ciao!
/semlan
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja idag har det ju faktiskt regnat...

2008-12-16 @ 19:22:43
URL: http://mattssonelin.blogg.se/
Postat av: Cathrine

Regnar det fortfarande i Östersund?

2009-02-09 @ 11:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0