Regn, rusk och kallt!!

Har just suttit i soffan och njutit av en kopp varm kaffe och banankaka, det var jag värd efter ett lungt löpass i 2,40 h idag på förmiddagen med Brudarna+ hundarna Ville och Robbie. Det var skönt att sprnga idag, skulle egentligen åkt rullskidor klassiskt men det var så regnigt och kallt imorse, så det var bättre att springa. Tiden går så fort när man är så många som springer tillsammans och pratar om allt mellan himmeln och jord.
Idag så har vi bara ett lungt pass så det är skönt att inte behöva byta om och ge sig ut på träningen igen.  eftermiddagen består av städning, och pluggning.. hehe..ska försöka iaf!  men måste även till affären å handla, det är tomt i kylskåpet IGEN! måste vara nån råtta i kylskåpet som äter upp min mat, tyckte jag handlade så mycket förra gången men nu så är det nästan tomt igen! men det regnar så mycket så kan inte gå ut en... men får nog snart sätta på mig regnkläderna å cykla iväg ner till Coop å shoppa lite, för det verka inte ge sig med regnet.

Har nu kommit igång med träningen efter helgens vila, den var välbehövlig tror jag, gjorde inte alls mycket utan bara va! gjorde stan lite, var mest med Elin och bettan hela helgen. helgen gick så fort så plötsligt var det Måndag och då börjades det igen, men det var otroligt skönt att få komma igång igen, gillar inte riktigt att vila så länge fast jag vet att kroppen behöver det, så det är tur att dagarna går så snabbt ändå.
Men man är lite seg i kroppen fortfarande av all vila, det brukar ta några dagar innan man kommer igång igen!
Imorgon blir det intevaller igen, körde det i måndags också men imorgon tyckte jag att det lät tufft alltså, så jag gruvar mig lite, det stod 10*2,5km, med bara  2min vila! och sen var det styrka och löpning på kvällen... hmmm...kommer bli tufft! men men, man gör alltid sitt bästa!

Nej nu ska här städas och pluggas. så jag får nåt vettigt gjort idag! ska även försöka fixa till min blogg, men det får bli en annan dag!

Sköt om er alla!
/Semlan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0