Rim...

Julklappsrimningen är i full gång!:) Elin är grym på att rimma ska ni veta! så om ni behöver hjälp med att rimma kan ni alltid ringa elin. Eftermiddagspasset gick riktigt dåligt, iaf skyttet... sköt 1-0 på sprinten, frös så mycket om händer så jag kände inte avtryckaren, så jag e nöjd med skyttet på sprinttävlingen men sen.... Lord, vad dåligt jag sköt på jakten började med 5 bom i första ligg sen, 4 bom andra ligg.. en 0 i stå och sen 2 bom i sista. Jag skyller på skotten, faktiskt!  imorgon ska jag ha mina skott! förhoppningsvis blir det bättre:) men men.... det var ju bara träning.

Som sagt, nu fortsätter vi med julklappsrim och julsånger, Tror även det kan bli lite glögg ikväll!...se vad coach hittar på!:)

trevlig kväll, och snart är det julafton!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0