Snurrig i huvudet...:)

Jaaa men faktiskt, mitt andra pass i tunneln idag så blev jag faktiskt lite snurrig... varv på varv,det enda man ser är betong och betong. Men jag ska verkligen inte klaga. Tur vi har en skidtunneln,verkligen jättebra speciellt nu när det är svinkallt ute och som jag har hört så ska kylan hålla i sig, imorgon ska det bli ännu kallare..brrrrr!!
som sagt, så idag har jag då tillbringat några timmar i tunnlen,det har hunnits med intervaller på förmiddagen och lugn klassiskt åkning på eftermiddagen. gick fint tycker jag! men nu e jag lite trött så nu blir det sängen tror jag!

Annars har julen vart väldigt, väldigt, bra..älskar julen!:)

Go natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0