Fredag igen!!

Veckorna går såå fort, fattar inte vart dom tar vägen. snart har hela säsongen gått, och det känns som att den precis börjat...de är bara å ge järnet nu sista tävlingar.

Väckarklockan ringde som vanligt 07.20, gick upp och fixade min vanliga frukost, rejält med havregrynsgröt med äpple, men idag körde jag även med honung,gott var det!:)
De stod 15-10% på programmet, 1.30h. Körde med Bettan idag, var riktigt roligt och det gick bra! Hon är grymt stark på 3:ans växel, så jag fick bita i,..men de är bra! man måste träna med dom som är bättre än en själv! skytte gick riktigt bra det också. Tog även rekord till stadion imorse..hehe lovar gott, gick på 11 min den här morgonen:)
 Eftermiddagspasset består av en lugn klassiskt tur, återhätmningspass!

Men nu blir det längdskidor på tv, fast Södergren är sjuk:(..men jag litar på Fredriksson, han har gjort detta så många gånger så jag tror han fixar det, vi får hopppas. å så tror jag Hellner kommer spurta ner Northug...:)

Ska även ringa CSN..ååå bara krångel med det! tar tid också att ringa!!

Föresten...villa passa på å gratta brorsan, han körde skatevasan idag 30 km...han körde riktigt bra! åkte på 1,19.39h..grymt bra. han blev 14:de man...GRATTIS!

ha´d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0