Lördag!

Jaa..så har även lördag gått! Middagsgäster har också gått hem. Ikväll var det jag som stod för lördagsmiddagen, jag bjöd på Flygande Jakob. blev riktigt gott det med. Hade aldrig gjort det förut emn de var inte speciellt svårt, och gott blev det!.. .. Vi följde även Melodifestivalen, men  men..vad säger man! jaa...dom som jag tyckte var bra kom inte med! Melodifestivalen går bara utför... men de verkar ju som att det är ett riktigt bra startfält i andra chansen..... vi får väl se hur det går..

Dagens träning: Race MAsstart 12.5 km körde vi tjejer, Elin Agnes,sanna och jag.. gick hyfsat, men sköt 1411,inge vidare! men solen sken så det gjorde inget..fanns inget å deppa för! Härligt var det iaf i spåret, hoppas det blir lika fint imorgonbitti när jag ska ut å köra klassiskt!
Hann även med en liten stadstur idag med Bettan, blev inget...bara kollade! men får nog gå ner å köpen en top som jag såg på måndag!.... för på måndag blir det vila för mig!

Imorgon bitti blir det till å slå på tv 07.30... Vasaloppstarten. ett MÅSTE! Tycker de är såå mysigt att sitta framför tv:n å titta! men sen så blir det en träningspass mellan,så jag hinner hem till målgången:)

Har även namnsdag idag: Maria! Grattis till er alla som heter MAria!

nej..nu väntar sängen.... Natti natii!
puss å kram å nyp i stjärten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0