Semlor!!!

Mums...ikväll har jag vart hos Agnes och fått semlor. guuud vad goda dom var. vi gjorde gyrmt mycket mandel,assa som blev över men det käkade vi upp till slut med... Jaa, jag är inget fan av semlor direkt, men dom här var goda! Agnes är väldigt duktig på att baka,tro mig! hon kan minsann allting hon med!
Iaf så får dessa semlor 10 getingar av 10 möjliga! Och det finns många semlor kvar, men dom skulle Agnes föröska trycka ner imorgon, hon hade vilodag så det skulle nog kunna gå bra sa hon. Vi får se om hon lyckas! Det tror jag hon gör faktiskt...
Det var också Mästarnas mästare idag..de är såå bra tycker jag. Tråkigt att wassberg åkte ur, men ville samtidigt ha per elofsson kvar, jag hejar på elofsson, hoppas han vinner..... men tycker även wassberg skulle vart kvar.

Åå föresten..hittat min cykelnyckel också som vart borta ganska länge. Min cykel har stått hos Agnes snart i 3 månader, jag ramlade utanför folketshus en gång och kedjan gick av, men det visade sig att det bara att hoppat av.. men iaf jag hade så bråttom just dåå så jag hann inte dola med detta så då fick jag skjuts av Agnes och så ställde jag min cykel hos henne, och den har stått där i 3 månader, men nu är den äntligen hemma hos mig igen....

På eftermiddagen blev det ett klassisktpass också, ett lugnt sådant! Åkte med jenny och robbie(jennys hund). trevligt med sällskap.
Åå mina ben värker fortfarande, och de känns som kroppen är lite på högvarav.. men underbart känns det!
imorgon blir det vilodag..sa min pappa bestämt! då får man lyssna på det........ gillar inte å vila, det är jobbigt! men jag har ganska mycket å göra ändå, blir städningen, och en tur på stan! sååå jag hittar nog på nåt ska ni få se!
jag ska hålla er uppdaterade på vad som händer imorgon!

Nu väntar sängen!
Natti natti, puss å kram och nyp i stjärten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0