Tis 24/2-09

OJoj..nu är jag riktigr trött efter förmiddagspasset! blev mjölksyra intervaller, å fy vad ont och jobbigt det var. men jag har  svårt att plåga mig riktigr rejält men jag gjorde verkligen så gott jag kunde, och trött blev jag, och det värker fortfarande i mina ben, men usch så härligt det är när man har gjort det. Och jag är faktistk riktigt nöjd med passet, gick ganska bra tyckte jag. Sebbe var mig dom första fyra, å åkte bakom å hejade, de var bra men sen övergav han mig, så då körde jag 6 st till! och man får känna att man lever iaf! men gött är det....

 Har precis käkat lunch. blev chilicon carne och fullkorns couscous, riktigt gott faktiskt! och så slog jag på tv:n och dom visade världscup i freestyle eller vad heter å det gick i Branäs, roligt å se lite från hemtrakten. en svenska vann iaf!
Nu blir det sprint på tv:n...spännande. Charlotte åkte riktigt bra...
så nu blir det soffan ett bra tag innan nästa pass. då blir lugn klassiskt åkning med jenny....

Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det heter skicroos..

2009-02-24 @ 13:11:59
Postat av: David

Det heter skicroos..

2009-02-24 @ 13:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0