Nya tag!!

Jajamensan ni hörde rätt.... nu tar vi nya tag med den här bloggen! Varför ska det vara så svårt.. men nu gör jag ett tappert försök igen med den här bloggen. Lars holmgren har nämligen sagt åt mig att om jag inte skriver nåt skulle han ta bort mig från Bores hemsida så nu får jag allt ta å skräpa mig. Jag behöver ju inte skriva långa noveller, det går ju bra att bara skriva några rader faktiskt!  men vi får se hur länge det går den här gången... har ju sommarlov nu så tid finns!:) gör ju inget annat än bara tränar...
Ja...nu e jag hemma iaf i dom Värmlandska skogarna, det är skönt att vara hemma tycker jag hos familj, det blir så mycket lättare med allt. men det är också väldigt skönt upp i Östersund, så det räcker nog med en sommar hemma i Torsby  sen bär det uppåt.

Träningen har fungerat helt ok, haft lite problem med benen dagarna efter Idrelägret, helt stumm, svälld, stel å ja..det har vart hemskt! men mne jag har tränat på bra och det börjar släppa efter nu, så det känns bra! Men denna vecka har vi haft lugn vecka så vi har inte kört på så himla mycket. Imorgon blir det ett pass sen väntar 2 dagars vila, sen är det hårdkörning som gäller, Jonas skrev det i mailet han skicka till oss....så det är bara å kämpa på!!
Men älskar verkligen å träna,  det kanske inte är lika roligt varje gång men när det tar emot är det bara att tänka på vad som kommer hända till vintern..:) ur kul det är att tävla!:)

Idag blev det klassikt lugnt på förmiddagen å sen styrka och jogg på eftermiddagen. och även ett skyttepass har även hunnits med, precision 30*30, har inte räkna ut vad resultatet blev ännu men det ska jag göra! snart...:)

Imorgon är det Midsommmar:) Guuud så roligt, midsommar är något jag gillar att fira! det blir sill, midsommarstång, sång ,skratt å dans! Visste är det härligt!

Nej,...nu blir det sängen, Jag och elin ska träna kl 07.30 imorgon.... vi måste hinna till Borejoggen!

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Sara

åå va roligt att du skriver, har varit inne många gånger nu å blev så glad att se att det hade ramlat in ett nytt inlägg :D kul att höra att du har de bra :) fortsätt att träna på bra nu kramkram

2009-06-18 @ 22:40:39
Postat av: Agne

hehe, you're as bad as me in writing blogs :))), just one little difference - there are no people waiting for my notes.. and surely I wait for yours.. I have great hopes in you missy.. when are we going to see you in IBU World Cup, ah? hopefully soon enough, they already got spot on the team this year.. hope they would not loose it and you join them soon. Well, just decided to keep an eye on you.. you've got talent.. it's just a matter of time..

al righty, good luck with trainings..

and write your blog, will ya?

bye



2009-07-13 @ 11:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0