Italien...:)

Japp..just nu befinner jag mig i Italien, vädret är härligt. Det bränner rejält på kinderna...är röd som en gris!!
imorgon är det tävlingsdags, distans 15 km ...ska bli skit roligt! men börjar bli nevös... staratr inte förens kl 14.00 imorgon, killarna går ut före oss.... så det blir en lång väntan.. men men ska köra skiten ur mig, verkligen! och det lär bli jobbigt.  de är +10 här,, och det är på 1300m.. men faktiskt så känns helt ok, just nu vill jag bara tävla!!!...

nej..nu måste jag skynda mig..har bara några minuter kvar av tiden till internet...  men nu vet ni hur det ligger till iaf!:)
 
Soliga hälsningar från Italien!!
Ni kan följa tävlingarna på www.ibu.at!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Agnes

Grattis till ett härligt lopp idag tjejen!

2009-03-11 @ 22:03:08
URL: http://agneswredenberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0