Träningsvärk!!

Jisses amalia vilken träningsvärk jag har. Redan igår kväll kände jag hur smärtan började närma sig mer och mer. Och imorse när jag vaknade kände jag hur benen, rumpan var stela. Det var t.o.m jobbigt att gå,sätta sig på toa. Tänk att man kan få sån träningsvärk av abar 10st 30sek löpryck, herregud. Har t.o.m träningsvärk i rygg och mage, och det är också av ryckena. Guud, man kan ju fundera på om man är tränad eller inte. Fast det var VÄLDIGT länge sen jag gjorde såna ryck, så jag förstår om jag har träningsvärk,... men tur var väl det att jag hade lugn träning idag. belv ett långpass skate 25% 2.00h. Jag gav mig ut på 22:an för att hitta HELA banan..det är inte det lättste vill jag lova, men nu var jag med ifrån början, så idag åkte jag rätt:) Det har jag inte gjort tidigare.... så nu vet jag vart hela 22:an går. fast dom hade stängt av för avverkning på ett ställe så jag fick åka på ut på hundspåret för att komma rätt igen, men de funka! Förutom mina grymma träningsvärk så gick det hyfsat idag. Åkte ensam,var i min lilla bubblan som jag brukar bli i när jag är ute och åker skidor

Har just kokat mig en kopp kaffe, som jag njuter av med en bit mörk chocklad, har börja lära mig äta det:) inte gott att äta mycket men en liten bit till kaffet är gott.

Nu blir det soffan ett tag.´..lite vila innan nästa pass. Fast det är ochså ett lugnt skate pass, men ska skjuta också.
Joo, föresten, Agnes frågade mig om jag ville med på en konstutställning ikväll vid baduhset..  Så det blir nog en konstrunda ikväll..spännande. tror det var nåt om undervattensfotogarfier!! jaa..det åertstår å se vad det blir:)
Jag återkommer,å berättar ikväll vad jag har vart med om.....

Tjingeling:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0