Utflykt....

Japp...ikväll så drog Agnes med mig och Elin på en utflykt. Vi åkte till Badhusparken för att kolla på en undervattensutställning. När vi kom dit blev iaf jag lite besviken. hade väntat mig lite fler bilder men de var bara typ 5 bilder, 2 bilder på simmaren Stefan Nystrand, en bild var riktigt cool, men sen resten kan ju diskutera om det var konst eller inte. Ja, men detta iaf tog ju inte alls lång tid så vi fortsatte vår utflykt till Frösön, vi runt tror jag...eller Agnes vart åkte vi??..jag var iaf med ibörjan men så blev jag vilsen.. jag hade fullt upp med å kolla på dom fina husen, jag ska erkänna att jag gillar å titta på hus, är ju jätte roligt! Tänk när man får ett eget:)......
Vi såg även 2 rådjur...söta små djur! Men till slut kom jag hem till Reveljgränd 6,det blev kvällsfika och Grey´s!!

Jo, tränande även en gång till idag. lugn åkning med teddan coh skytte. Skyttet fungerade bra. och benen kändes bättre nu än i förmiddags.tur var väl det! men jag ska inte säga allt för mycket, det brukar ju vara värre andra dagen när man har träningsvärk, så imorgon kanske jag inte tar mig upp ur sängen... vi får se!
Har iaf ett hårtträningspass på morgonen, klassiska intervaller. och sen blir det löpning och lite styrka på eftermiddagen.

Nu blir det sängen snart iaf!
puss å hej,leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0