Vilken dag..skola på en lördag!

oj nu var det ett tag sen jag uppdatera er! har liksom inte hunnit, vet inte vad jag har gjort men tiden har inte räckt till.. eller det är kanske orken så har gett sig till kännedom. Men ska bättre mig...
 Idag har jag vart på skolan från kl 8.15-15.00, eller jag gick hem kl 14.00 för å se på Skidskytte, var bara tvungen. Tyckte att jag hade vart så duktig de senaste två dagarna i skolan så jag tyckte jag var värd att gå 1 timme tidigare.
Har haft vilodag idag så det var lite jobbigt att gå upp kl 7 imorse för att gå till skolan..men men så är livet. Det gäller å hänga i nu så man inte kommer så långt efter. Kände redan igår på föreläsningen att jag var ljusår efter... ojoj! gårdagens föreläsningen var tråkigt, från 10.15-17.00 stod en man och bara pratade om Empowerment,.. Han prata i termer som man inte förstod... jobbigt var det! Men idag var det riktigt roligt att sitta å lyssna. Vi hade en annan föreläsare å han var grymt duktig, idag handlade det om Tillämpning ab betéende.. riktigt intressant måste jag säga, var jätte kul!.. skulle haft honom igår också så man förstod nåt... Har lärt mig väldigt mycket idag iaf!... tänkte börja med min fallbeskrivning som ska vara inne nästa måndag, men har så svårt att börja, fattar inte riktigt hur jag ska göra! men de är väl bara att ta tag i det å flumma poå.....brukar ju funka!  kan ju inte säga att det är svårt innan jag ens försökt!

men de är ju lördag å jag har ju jobbat mycket redan idag, så jag bröjar nog imorgon med den uppgiften. Tror jag åker till Agnes en sväng  istället!.., se vad hon hittar på idag!

Träningen efter Italien har funkar bra, har inte vart speciellt trött i kroppen, bara i huvudet, men nu så är jag lite piggare och imorgon är det träningen igen. Det gäller att hänga i nu sista träningspassen å tävlingarna fram till SM, både fysiskt pch psykiskt!.... gäller att ge allt, å pressa ut de sista som går. för snart är det ju dags för några veckors vila innan träningen för nästa säsing börjar. Kan säga att jag redan längtar tills nov-dec då man får börja tävla igen,. de är så tråkigt att tävlingarna e slut, det känns som jag inte har tävlat nåt den här säsongen, fats det har jag ju inte gjort heller så mycket, de har gått så fort så det känns så konstigt att det nu är sista rycket.... känner liksom att jag inte fått ut allt jag har inom mig, men samtidigt känner jag mig mentalt trött så lite vila blir nog inte helt fel, för att orka träna hårdare å prestera bättre tills nästa säsong... jaa som sagt! längtar tills nästa säsong redan nu, men längtar även mycket till sommarträningen... Jaa guuud ja, jag kan babbla på riktigt när det gäller de här!...
På föreläsningen idag så blev jag så mentalt insatt i mitt idrottande, och fick en massa aha-upplevelse... och liksom kom på mig själv att.. men emelie  varför har du inte si och så, men det visste jag ju inte då! Alltså mentaltträningen e så enkelt men att sedan göra det ,är väldigt svårt! Jag tror att om jag skulle ha menatl träningen regelbundet så skulle jag lyckas bättre med mitt idrottande, det tror jag alla skulle göra! Så det ska jag införa redan NU....
När den här kursen är klar så kan jag leda och coacha andra!...:)
Yess nu slutar vi babbla om det....

Nej. nu ska jag njuta av min ledigadag,. Ute skinner solen, så en promenix kanske!.. fast soffan är rätt skön den med!

Skepp å hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0