Kyla och träningsvärk...

Brrr..vad kallt det var imorse när jag klev upp..Nu känner man verkligen att hösten är här och vintern närmar sig med stormsteg. Jag frös såå mycket om fingrarna och om fötterna idag, undra hur det ska när det är -10 ute. jaja..man vänjer sig. Förmiddagens pass tillbringades på rullskidbanan ett par timmar. 20% raket 6*5km..det tog sin lilla tid men till slut var vi klara och då var det bara att ta sig hem fort å ställa sig i en varm dusch å försöka tina upp...Hade sån fruktansvärd träningsvärk i överkroppen idag sen gårdagens styrkepass så det gick knappt köra raket, men det gick ändå!...:) skyttet fungarade bra tyckte jag å tur var väl det!

Efter lunch var det bara att lägga sig i soffan å vila inför eftermiddagens passet som blev löpning med Bettan, Elin AM, Jenny. Gick fint det med!

Blev även ett besök på Willys idag, var ju tvungen att handla föda!
Kvällen har varit lugn, titta på körslaget som startade idag... vet inte vem jag tyckte var bäst riktigt!

Men nu blir det sängen, e rätt trött!
Go natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0