Tatuering!!

Japp..u är den gjord!! Helt perfekt blev den....:) Nu kommer MAjsan alltid att vara nära mig, och det här kommer ge mig så mycket positiv energi och glädje så att det kommer gå som bara den i spåret.. Var tvungen å fråga om tatueraren hade börjat.. kände inte ens när hon börja sticka! gick hur fint som helst, och jag blev helnöjd! nästan sugen på fler, men nu får det räckapå ett tag!

 Annars så klev jag upp 06.00 imorse för att träna 15% 40 km, det var kollsvart nät jag gav mig ut, var nästan lite rädd, men tiden gick så fort och kroppen kände helt ok faktiskt, fast jag inte hade sovit speciellt många timmar för att jag skulle göra tatueringen...  Strax dags för styrka och löpning men först möte med Jonas.

Igår var det kalas på grindstuvägen 30. Elin hade baka goda kakor!

Måste kila!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Kan du inte lägga in en bild på tatueringen?:) Är jätte nyfiken på hur den blev. Kram

2009-10-02 @ 18:57:57
URL: http://memmelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0