Träningsläger!

Nu var det ett tag sen, men har haft en del att göra, eller jag har prioretrat annat som Elin säger att man ska säga! Det har inte hänt så mycket den senaste tiden, det som elin har gjort har jag oxå gjort. så om jag inte skulle skriva på ett tag så vet ni iaf vad jag har gjort, det är bara att kolla in Elins blogg, så får ni ska se vad håller på med!
Men nu så e jag på G....
Igår eftermiddag anlände vi till Sundsvall för ett 10 dagars träningsläger med U-laget!....och man trodde det skulle vara lite varmare här vid kusten än hemma i östersund men icke sa nicke. Det var nästan kallare här i SUndsvall än i Ösd. Så Imorse när träningen startade var det verkligen svin kallt! Vi for iväg i minibussen upp till Timrå stadion för 15% rullskidor...det blåste rejält så det var svårt att skjuta. Så idag sköt jag såå fruktansvärt dårligt, KATASTROF verkloigen, tror jag aldrig skjutit så dårligt. Huvudet var inte med mig idag... men de kan väl inte vara bra hela tiden! det kan bara bli bättre.
Vi bor på regemente och det är alltid lika mysigt...men det tycker jag faktiskt! sängarna är faktiskt inte alls så dumma... och bra mat får vi med! Så vi blir mätta å belåtna. Imorse fick iaf jag å Carro visa mattanten hur man koka gröt för det visste hon inte. men de är inte så lätt om man aldrig kokat gröt, fast jag tror inte hon visste vad havregrynsgröt var, men nu vet hon! Hon funderade säkert på hur vi kunde äta de där klibbiga röran! men men... så vi får se hur gröten blir imorgonbitti, men tror hon fixar det galant!:)
Nej, nu måste jag blunda ett tag.
Snart är det dags för eftermiddagspasset, då blir det skidgång 20%!
Ha re gött.
Häppåre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0