Sega gubbar

I Piteå är det mörkt, kallt och snöigt! En mindre lyckad dag i skidspåret, tyvärr. Skidformen är fortfarande semester tror jag. Tycker den har varit borta på tok för länge nu. Prickade in en 0 i stå iallafall, tur det efter 2 straffrundor i liggande skytte. Banorna här i Piteå är riktigt tuffa. Dom tuffaste banorna jag har åkt på länge. Elin tog hem segern före mig och Kim.  Nu ska jag försöka ladda om inför morgondagens Distans tävling och sen blir det en lång bussresa ner till värmland för julfirande:)


Kommentarer
Postat av: mormor

kram från din mormor vi ses snart !!!

2010-12-18 @ 20:50:04
Postat av: grattis

Heja,heja och grattis till segern idag, nu får du hem och fira jul!!! kram mormor

2010-12-19 @ 16:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0