Förbannat...

Japp..igår var det riktigt surt må jag säga. Vaknade på morgon, jätte hes och lite slemig i halsen...Fick tyvärr slänga in handduken. Så jäkla surt var det..hade verkligen längtat till den här helgen. Men igår blev det tyvärr inge start, och nu i efterhand så tycker jag att jag gjorde helt rätt. För igår förmiddas var jag inte så värst pigg må jag erkänna. Tog en promenad ute i det friska ner till apoteket och köpte allt jag hitta för på bästa sätt kurera mig, och igår eftermiddas blev jag genast bättre. Tog en alvedon innan jag gick och la mig och somnade gott och vaknade hyfsat pigg. Idag Har ja inge halsont iaf bara nån host attack lite då och då... i förmiddas följde jag med brudarna upp för att testa träna lite lugtn klassiskt, se hur kroppen reagerade. Hög puls men det kändes helt ok iaf och än så länge känner jag inge bakslag så imorgon hoppas jag på start.:) Om inget händer inatt vill säga.. ska känna hur det känns på uppvärmningen imorgon. Men imorgon får det bära eller brist.. för jag ska tävla! Så är det bara.. men coach får avgöra, och jag jag lyssnar på han.

Annars går det ingen nöd på oss diretk,det fina vädret håller i sig och maten smakar underbart!
Flyttade in hos Jonas, Peter, och Rikard igår. Trevligt och mycket skratt:) vet verkligen hur man ska liva upp en:)

Idag har grabbarna kört sin 20 km, tyckte dom gjorde det bra ifrån sig.

Undra om det blir 6 eller 7 rätters middag idag, spännade!

Så imorgon gott folk håller ni alla tummar ni har!

VI ses:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0