Gjort är gjort....

JAaa vad ska man säga...finns inte så mycket att säga om gårdagen. Så här i efterhand så skulle jag aldrig ha startat igår, men envis och vrång som jag är så gjorde jag det ändå. Och det fick jag sota för rejält. Kroppen sa verkligen STOPP efter 2,5km. Det var som att trycka på en stoppknapp, allt gick så fort.. och sen inse att man har 5 km kvar en stå skjutning, det var tufft. I mål var jag som i en dvala...
Om ni fundrar på varför jag överhuvudtaget funderade på å start så var det för att jag tyckte det kändes helt ok på uppvärmning och det var ju bara 7,5km jag skulle köra, och när det känns ok så tyckte jag att det inte fanns nån andledning till att inte starta, jag måste ju prova, men som sagt efter 2,5km åkning så var det STOPP.. men jag fick mig en läxa iaf, och nu är det bara att åka hem,träna ännu hårdare för att komma igen till nästa race!

Kroppen och huvudet är lite småseg idag, men inge halsont.. nån hostattack lite då och då, så jag var tvungen att stanna hemma idag också. Fast har vart ute och gått en stund i det fina vädret, så hoppas på att kunna träna imorgon. Jenny och Elin drog iväg imorse på träning, var så sugen på att följa med. De skulle åka klassiskt långpass. men men hoppas på å få följa med imorgon...

Jag måste erkänna att det SKIT TRÅKIGT att sitta här och inte göra ett dugg... väntar på att klockan ska bli 14.15 så man kan kolla på grabbarna när dom ska köra. Känner på mig att det kommer gå riktigt bra för dom.:)

Hej så länge! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0