Tjeck:)

Sov som en stock inatt.. verkligen sköna sängar må jag säga och för en gång skull en normal kudde! lagom stor. I Altenberg var kuddarna gigantiska, men nu så är både täcket och kudden normalstora!..

Idag fick vi sov morgon, sen var det dags att åka iväg till stadion för hårdkörning, var verkligen skönt att få träna riktigt ordentligt, skyttet funkade fint och tyckte kroppen kändes hyfsat bra, så det är ett bra tecken. Men det blir en tuff bana på fredag. Inte mycket vila på den här banan inte, fast de är iofs inga riktigt branta backar, mer såna långa sega partier där växel 3 ska användas:) Försöka iaf! Längtar sååååå.... kan det inte bli fredag imorgon!
Har även hunnit med en liten löptur...

JO, idag har jag införskaffat mig ett headset så jag kan skypa med min goding där hemma! och famlijen såklart:)
Vi har också kommit på att det är riktigt billigt här i tjeckien... kanske gör några fynd här nere!

Ikväll blir det nog lekar, se vad coach hittar på!:)

Imorgon far vi och åker klassiskt och pangar lite:)

Go kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0