Stafettdag och Blomsterceremoni!:)

Vårt mål med dagens stafett var topp 6 och det grejade vi galant! Det var roligt att få gå på en blomstercermoni också. Grabbarna fick även dom en 6:e plats. Så nu har dom flesta små blombuketter på sina rum...:)
Idag fick jag lite revansch, kroppen kändes helt ok och det känns som ett steg i rätt riktning! och inga extra skott behövde jag använda idag heller, och det kändes skönt,tyvärr tog det lite för lång tid på vallen tyckte jag men det var viktigt för mig att få sätta dom där skotten.. så skyttet sitter och nu hoppas ja på att formen kommer allt mer och mer.. Längtar redan tills på lördag, då det är sprint som gäller. Men imorgon blir det ett återhämtningspass klassiskt lugnt och ladda upp batterierna inför lördagens sprint.

Nu ska vi se vad kvällen har att erbjuda, skulle behöva lite massage för min rygg och nacke, känns som det har låst sig lite... kanske får gå å flörta med österrikernas massör. Tobbe har vart där på behandling så hon kanske tar in mig med!.. annars får jag kanske flörta med nån av mina kamrater:O)

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0