Söndag!

Imorse var det tungt att gå upp när väckarn ringde. Jag var så trött och ville bara ligga kvar och sova. Men jag pallarade mig upp efter ha snozat ett par gånger och när jag väl fått i mig frukost blev jag lite piggare. Ett lugnt långpass klassiskt blev det med bra vallning och ett mycket bra skytte:) Tycker det är riktigt skönt och roligt att åka klassiskt.
Efter lunch började det suga i kaffetarmen och just då ringde min fina vän Bettan och ville bjuda på kaffe. Det tar 1 min att gå till dit. Vips så var jag där och fick mig en köpp:)

Ett Maxi besök, brödbakning och städning i klädgarderob har hunnits med i eftermiddag.
Nu blir det sporten och sen Beck!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0