Ramundberget

Lite dålig uppdatering härifrån på sista tiden. Har hänt en del sen sist. Många roliga härliga dagar med grillning, glass,en hel del träning,Yran-häng, och finbesök från Västerås och Eskilstuna.

Just nu Befinner mig på Fjällgården uppe i Ramundberget på läger med laget. Lägret började i fredags men vaknade upp med en klinade hals och beslöt att stanna hemma en natt till för att vara på den säkra sidan. Men efter en god natts sömn så vaknade jag upp på lördag morgon och kände mig frisk. Tränade och det kändes bra så igår for jag och Helena upp hit. Just nu skiner solen här i Ramundberget men vädret svänger ganska fort.
Det är härligt att vara i fjällen:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0