Redo!

Idag är det dags för världscupsstart för oss damer. Nervositeten kom tidigt imorse, jag har försökt lugna nerverna med en lätt jogg och stretching imorse men det pirrar fortfarande i magen.  Vädret är tyvärr inte det bästa, blåsigt och plusgrader. Men nu gäller det att lägga energi på saker som jag själv kan påverka. Hitta den där känslan på skidorna och att känna tryggheten på vallen. kl 17.40 startar jag, håll tummarna för mig!
Jag tror jag är redo! :)

Laddar upp med lite Nordman – Ännu glöder solen

Karl har äntligen lyckats med sitt surdegsbak. Han är lyckligare än någonsin.



Bjuder på en bild: Min fina bror och jag på Bore joggen. Under detta lopp hade jag en härlig känsla! :)

Kommentarer
Postat av: Viktoria Öberg

Lycka till Emelie! Håller alla tummar för dig!!

2011-12-01 @ 15:15:06
Postat av: Nidde

Härligt att äntligen se dig där du hör hemma, i världstoppen!

GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS!!!

Kram från oss Walheimare i Bälinge

2011-12-01 @ 19:06:14
Postat av: Agne

Grattis Emelie! Å vad fint du har skjutit! och åkt! Hela 20 poäng - vad härligt!

2011-12-01 @ 21:49:23
Postat av: AnneMarie

Grattis Grattis och lycka till framöver.

Hälsningar från fam Kasselstrand.

2011-12-01 @ 22:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0