krank!

Imorgon skulle jag egentligen rest iväg till Slovakien på IBU-cup tävling. Tyvärr blir det inte så:(
Igår morse vaknade jag med halsont,trodde det skulle gå över under dagen men det gav sig inte riktigt. Imorse kändes det lite bättre i halsen men då hade det satt sig i näsan istället. Det känns bättre redan nu så jag hoppas det går över fort så jag kan få börja träna igen. Men att åka till Slovakien imorgon och tävla denna helg blir det inget av. Känns skit tråkigt verkligen, var otroligt taggad och längtade efter att tävla igen. Men snart är jag 100% igen och förhoppningsvis kommer jag ansluta till dom andra i laget på måndag,då resan fortsätter till Bulgarien för IBU-cup tävlingar.

Har ändå fått en hel del gjort idag, inte bara legat i soffan och kollat tv. Men nu kom grannen Mats in med fika. Och halv åtta hos mig har börjat, dags att inta soffan igen:)


Ha´d gott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du kryar på dig snabbt och är fit for fight nästa vecka. Kramar

2011-02-03 @ 03:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0