Söndag

Nu är jag hemma från berget med en extrem träningvärk. Det har varit en mycket trevlig, givande och intensiv helg och jag har träffat massor av glada skidåkare som visar att ingenting är omöjligt. Att se folk åka trots trötta ben och armar, kämpaglöd kallar jag det! Från att aldrig ha stått på ett par skidor och sen efter 1 dag kunna åka flera kilometer med riktigt bra teknik. Hög höft kommer dom aldrig att glömma iaf:)

Det blev ett riktigt bra raketpass i förmiddags och på eftermiddagen lite lugn åkning med ett glimrande skytte:)
Imorgon vila, bra för både kropp och själ!

Stort grattis till Ingela som tog brons igår på JVM- sprinten i Nove Mesto, och Henke Forsberg som oxå gjorde ett grymt lopp och slutade 9:a! Min klubbkamrat Chardine Sloof fick även hon till ett strålande lopp idag, slutade 5:a på jaktstarten, Grattis allihop!
Och idag gjorde min pojkvän ett imponerande 4-mils lopp, jämna varvtider och en bra slutrunda! Stolt flickvän:)

Må gott!

Kommentarer
Postat av: Karl

Haha, bara för att varv-tiderna är jämna så betyder det inte nödvändigtvis att det var bra :P

2011-01-30 @ 20:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0