Tävlingsdags!

Härligt!.. Imorgon får jag äntligen dra på mig nummerlappen igen,som jag har längtat efter att få tävla. Var ett tag sen nu. 13.30.00 är första snart och jag går ut som nr: 44! Känns som ett bra nummer:). Imorgon är det Distans och 15km som ska avverkas. Tyvärr är det inte riktigt något vinterväder här nere. Lite Regn i luften och plusgrader. Det positiva med plusgrader är att man inte fryser om händer:)

Idag har det blivit skidtest och lugn åkning med skytte. Tyvärr spritter det inte riktigt i mina ben som jag hade hoppats på men imorgon hoppas jag på att dom vaknat till liv.

Brudarna gjorde en fantastisk stafett igår, så jäkla härligt å se, ska försöka göra samma sak imorgon:)

Håll tummarna:)

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Nidde

Vi håller tummarna, var så säker!

2011-01-07 @ 22:56:47
Postat av: Eva o Mats

Vi tycker du är duktig! Hoppas benen fått komma igång nu så de är riktigt pigga i morgon. Kram fr Rislandet

2011-01-08 @ 14:53:38
Postat av: Anna Boden

Grattiskramar !

2011-01-09 @ 20:58:18
Postat av: Anna Boden

Grattiskramar !!

2011-01-09 @ 20:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0