Lite smått och gott.....

Det varma sköna sommarvädret som förra veckan och helgen bjöd på är som bortblåst. Redan igår kom kyliga vindar in och imorse var det kallt och blåsigt. Förhoppningsvis kommer sommaren tillbaka hit om någon dag men vad prognosen visar så verkar det som att kylan ska hålla i sig. Trist!
Min fina KArl stack imorse från ett kyligt Östersund till varmare breddgrader. I 2 veckor ska han utforska och kämpa i den Brasilianska terrängen. MilitäraVM i Orientering skall avgöras. Så nu håller jag alla tummar och tår jag har. LÄngtar redan tills han kommer hem igen och förhoppningvis kanske han kommer hem med en medlaj hängades runt halsen.:)

Min träning har inte riktigt gått så bra som jag velat och hoppats. Mina ben har varit rejält stumma och trötta coh även om huvudet har velat mycket mer så har benen sagt STOPP!  Några behandlingar har gjorts och lite justeringar i träningen har det blivit. Så nu hoppas jag att detta kommer gå snabbt över så jag snart får känna den här goa känslan att vara tipp topp.

Lite loppisfynd gjorde vi helgen. Hittade en fin gamla byrå för en väldigt billig peng som vi har börjat måla om.Den kommer bli fin när den är klar. Några bilder på den kommer ni att få se.

/Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0