Hemma läger

Dagarna går fort och ännu en helg är över. Igår bjöd Ingela på födelsedagsmiddag och fika. Väldigt gott och trevligt,och det blev mycket tjejsnack framåt små timmarna:) Idag har det varit vilodag. Ett försök till sovmorgon tänkte jag men det är nästan omöjligt när det är vilodag och när man vet att man får sova ut. Vet inte när jag ska lyckas med att kunna ta en rejäl sovmorgon.
Storstädning har gjorts idag. Nu glänser badrummet och det luktar gott.

Nu väntar ett fartläger här hemma i Östersund med laget.
Det kommer bli en tuff vecka med många hårda pass. Det kommer göra ont i kroppen och hjärtat kommer få pumpa rejält. Jag hoppas benen och kroppen är med på noterna för det vill jag:)

God natt






Kommentarer
Postat av: Radek, Žamberk, CZE

Since the OECH in Nové Město na Moravě it already much time elapsed and much water flowed pass in the river, or like the one old Czech proverb says "much salami Herkules was already eaten up" so I do not remember how exactly you wrote it and what concrete season you had on your mind. I only know that you wrote something about there would be the name EMELIE LARSSON pretty high in results lists in some next season. It would be very nice if it came just in season 2011-12.



Emelie I wish you so as to you will master to fulfil your promise to the last word. You will be happy, your team will be happy, your trainer will be happy, your friends will be happy and your fans also will be happy.



Good luck at the training camp.

2011-07-19 @ 15:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0