Torsby

Den senaste veckan har varit mycket händelserik med midsommarfirande och allt som hör därtill! Självklart blev det en del träning också!



Lite skytte mellan intervallerna med Elin.

Innan själva midsommarfirandet drog igång var det Borejoggen som gällde, 8.5 kuperade kilometrar på Torsbys gator. Innan loppet hade jag en väldigt hög målsättning, 4 min/km, vilket skulle innebära en sluttid på 34 minuter.
När jag passerade stenbron och 4km-skylten visade klockan 15:46 vilket innebar att jag låg 15 sek före
tidsschemat!


David kom undan med blotta förskräckelsen...

In i mål tappade jag något men jag sprang ändå in på 34:46 vilket räckte till en 3:e-plats i damklassen, jag är jättenöjd! :) Här kan ni läsa och se fler bilder från Borejoggen

Jag har även hunnit med att testa lite nya skidor i tunneln inför kommande säsong, jag tror det kommer bli riktigt bra :)


Jag, pappa, Peltonen och Karl i tunneln

Nu är väskorna packade och en dryg bilfärd upp till Östersund väntar! Hejdå Torsby för den här gången!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0