SOMMAR!

Dags att börja skärpa sig med uppdateringen på bloggen. Skyller på att tiden inte riktigt har räckt till och att jag har prioriterat annat. Mycket har hänt sen sist. Efter Malloroca blev det några dagar hemma i Östersund. Sen packade vi Tobbes bli full och rullade ner till Värmland. Militärövningen i Molkom förra helgen var jobbig,men nu är den gjord för det här året.
Träningen rullar på och förra veckan blev det en hel del timmar i träningsdagboken. Gårdagens vilodag och födelsedag var välbehövlig. Min vackra pojkvän har även varit här i 1 vecka men i eftermiddags skjutsade jag honom till flyget. Efter några dagars ledighet var det dags för honom att börja jobba igen.

Jag har även hunnit med att fylla 24 år. Det blev grillfest, kubbmatch och  jordgubbstårta. Jag fick fina presenter, bla ett par riktigt lätta löparskor av min Karl. Dom går nästan utav sig själv:)

En ny vecka med träningen har jag framför mig och idag har det körts intervaller och styrka tillsammans med Fröken Amttsson. Snart kommer dom andra brudarna i laget. På söndag kör vi vårat andra läger här i Torsby. Då ska jag visa dom vad Torsby har att erbjuda:)

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0