VARMT!

Vilken dag, vilken värme! Vädret här nere går det inte att klaga på. Galet varmt att tävla i! Idag kördes den längsta distanstävlingen någonsin, trodde aldrig jag skulle ta mig över mållinjen. Vilekt före vi tjejerna haft idag. När man får gå på 2:ans växel på skjutvallen och i nerförsbackarna, då går det verkligen TUNGT! Det sög nåt så in i bomben, aldrig vart med om nåt liknande. Ett rent ut sagt SKIT LOPP gjorde jag åter igen. 4bom på en distans är på tok för mycket för mig. Skidåkningen...Ja, vad ska jag säga den är ju som bortblåst!:( Det känns verkligen skit tråkigt när det aldrig kan bli bra. Men istället för att tänka allt för mycket och analysera om dittan och dattan så har jag redan glömt dagens tävling och ser framemot lördagens sprint:)

VI har i iaf SOL!!!:)

Kommentarer
Postat av: Eva W

Vi håller tummarna som vanligt, du är ALLTID vår älsklings skidskytt!

Kram från Rislandet

2011-03-11 @ 16:53:46
Postat av: stina + föräldrar

besök i uppsala, vi peppar på nya tag!!! kör hårt!

kramar från oss. njut av solen, vårlikt i uppsala :)

2011-03-12 @ 14:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0