Uppdatering

Oj, nu var det länge sedan jag uppdarade bloggen, och mycket har hänt sen sist!

För en vecka sen vaknade jag med väldigt ont i halsen och kände mig febrig. Jag, tillsammans med ledarna, bestämde med en gång att jag skulle åka hem från det eviga regnet i Mounio och försöka friskna till hemma i Torsby istället. Även om det kändes tråkigt att lämna dom andra så var det nog ett bra beslut, man blir fortare frisk hemma.

Så förra veckan tillbringades i Torsby och i fredags började kroppen kännas bättre så jag han med att testa snön i tunneln tillsammans med många, många, många andra skidsugna.

Men nu är jag tillbaka i Östersund igen och väntar på att kung bore ska göra sitt, för här är det fortfarande rullskidorna som är det bästa träningsalternativet, även om skidspår finns.

Så nu kör jag på med träning och längtar till säsongen, den är ju faktiskt närmare nu än någonsin ;)

Kommentarer
Postat av: stina

krya på dig!!!

2011-11-07 @ 21:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0