RUHPOLDING

Min önskan om ett bättre väder idag slog aldrig riktigt in. Regnet fortsatte och det blev bara värre och värre. Bara några få ynka plusgrader visade tempen på imorse. Regenet övergick till snöblandat regn. Redan efter 10 min var allt dyngsurt. Jag har aldrig i hela mitt liv frusit så mycket på ett pass som jag gjorde idag. Det var verkligen fruktansvärt. Tycker jag klara handskas med kyla ganska bra men idag gjorde det ont i kroppen och jag ville bara hem och duscha.
På Förmiddagspasset var det fokus på skyttet. Målet var att klara hålla sin träffprocent på 16 serie eller skjuta bättre. 90% är min träffprocnet så Jag fick alltså ha 8 bom på 80 skott. Började riktigt bra men dom sista 4 serierna gick åt skogen och jag förlorade. Straffet blev en fri data/telefonkväll. Jag var den enda som förlorade, så ikväll ska jag spela kort med mig själv eftersom alla andra sitter vid sina datorer.
Jag får ta revansch imorgon! :)

Nu är det dags för andra passet!


Kommentarer
Postat av: Charles

Förklarar en del obesvarade sms... :)

2011-10-08 @ 20:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0