Fredag!

Idag gjorde jag min första dag som idrottslärare. Längdskidor vid stadion var det som stod på schemat. Trevliga och duktiga elever som kämpade tappert. Tror jag lyckades med att få upp pulsen på dom. :)
Ser framemot nästa vecka!
Själv hann jag med ett komb pass på stadion innan det var dags för jobb. Skyttedueller mot Erik,han segrade denna gången.
Lyxade till fredagskvällen med Svamp och mozzarella lasange till middag. Karl skulle ha kommit hem för ett tag sen men pga av förseningar och flygplansbyte till ett mycket mindre plan gjorde att han tvungen att vänta ytterligare 5 tim på nästa flyg. Typiskt!
Har gjort många försöka till att lägga ut bilder från min iphone men något är på tok och jag ska åtgärda detta så fort som möjligt.
Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Markus

Klart det går på tok med Iphone! =)

2012-02-17 @ 22:14:10
URL: http://www.jennyjonsson.se
Postat av: Charles

Word...

2012-02-18 @ 18:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0