Härlig dag!

Ibland så sker vissa förändringar. Min vardag ser helt annorlunda ut nu än vad den gjorde för några veckor sedan. Jag har klarat av att vila kroppen i några veckor utan att bli helt tokig, och samtidigt hitta ljusglimtar med det hela. Min kropp mår bättre och bättre för varje dag och jag växer som människa. Snart är jag redo igen:) Längtan till träning och tävling är ENORM!!
Fin väder idag här i Östersund. Ett lugnt kombpass blev det i förmiddags på stadion. Kim gjorde mig sällskap och det blev ett bra pass.
En rolig nyhet är att jag nästa vecka kommer att hoppa in som idrottslärare på en gymnasieskola här i stan. Det kommer bli en utmaning:)
Ikväll ska jag på födelsedagsfika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0