Lugn lördag

En väldigt lugn lördag har jag haft hitills. En tärd trött och ganska klen Karl kom till slut hem igår kväll. Karl blev sjuk redan efter 3 dagar där nere och blev sängliggande restan av veckan. Så hans Portugal resan blev inte alls som han hade tänkt. Så idag har det varit väldigt lugnat och stillsamt här hemma. Jag har självklart passat upp sjuklingen med diverse godsaker och vätska, det behöver han då jag igår tyckte att han såg ut som en mager krigsfånge.

Jag har iallafall varit ut på en skön löptur i förmiddags, springa är något av det bästa jag vet. Bara att knyta på sig springskorna, ge sig ut skogen och andas frisk luft! ;)

Vinterstudion har hållit oss sysselsätta hela dagen. Snart ska jag laga lite middag, vi kör på Tacos ikväll. Till Melodifestivalen blir det lördagsgodis.

Idag fyller min kära pappa år, Stort grattis till dig far! (jag tror det var 38;) )

Trevlig Lördagkväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0