Fredagsmys

Härlig träningsdag med tuffa intervaller tillsammans med min draghund Karl. Det blev ett bra pass trots en sliten kropp men det ska inte gå lätt alla gånger. Skyttet och ett försök till att kapa några sekunder på vallen fungerade enligt planen. Efter Fredrik Lindströms lopp idag i Antholz, så blev mitt andra pass så mycket lättare. Jag sprang till gymmet med lätta steg och trots en sliten kropp lyckades jag genomföra ett bra styrkepass. Fredagskvällen avslutades på bästa sätt, hemmagjord sushi med Karl:) imorgon tar jag en välförtjänt vilodag och den skall spenderas i soffan. Sitta framför tvn och heja på mina duktigt vänner i Antholz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0