SM medalj!

Det blev ett SM-guld igår , efter en spännande duell mot min klubbkamrat Elin. Med några bommar i början kände jag att det skulle bli svårt med en medalj eftersom jag visste att många hade skjutit bra. Kroppen var heller inte så bra som jag hade hoppats. Jag stressade i min åkning, och ganska fort blev det trötta och stumma ben. Inför sista skyttet fick jag redan på att Elin hade bommat. Jag lyckades sätta alla fem skottet och helt plötsligt blev det väldigt spännande. Jag visste att Elin är stark i spåret och att det skulle bli kämpigt att hålla avståndet. jag fick lägga på en spurt och det blev 12,5sek mellan oss. Spännande duell blev det!

Efter målgång var det snabba ryck. Pris utdelning och kamrat middag på frösön.
Prisutdelar var Yvonne Ryding, inte varje dag man får pris av Sverige vackraste kvinna!

Snart är det dags för masstart. Först en löptur och sen börja ladda! Hoppas benen och huvudet är med idag. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0