Happy!

Snoret är borta och jag har tränat några dagar. Solen lyser här i Östersund och jag är lyckligare än någonsin. Träning har gått bra och jag bara sprudlar av energi. :) Så otroligt skönt att få träna igen. Jag lyssnar noggrant på vad kroppen orkar med.
Igår eftermiddag körde jag tillsammans med Karl. Det blev Löpning snabbdistans, Frösörundan på tid. Det är en slinga som jag kommer ha som en testrunda roligt. Löpningen kändes bra så jag bestämde mig för att testa på ett intervallpass idag på skidorna, 5 veckor sen sist.
Det gick över förväntan. Jag blev trött men det gick bra och jag är nöjd!

Nu ligger jag i soffan och kollar tv. Glad trött och rosig om kinderna:) Carl-Johan tog nyss ett brons. Så jäkla roligt, grattis cj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0