Hej och hå vad bra det går....

.....eller inte! Just nu har blåser det väldigt mycket motvind för mig.Kroppen samarbetar inte med mig. Arg, less, deppig och frustrerad över att kroppen inte kan vara 100%. Halsen är bättre men fortfarande konstig. Idag testade jag att åka skidor men känslan var sådär ,och hela eftermiddagen har jag varit trött.
Därför beslöt jag iförmiddags att inte fara ner till sysslebäck och köra sverigecuptävlingarna i helgen. Just nu känns det hopplöst men jag kan inte göra så mycket mer än att lyssna på kroppen.

Inget MilitärVM blir det heller inte för oss pga snöbrist. Riktigt tråkigt!
I allt det här mörka försöker jag hitta några små ljusglimtar. Det är ju motgångar man blir stark av och efter denna säsong så lär jag vara starkare än någonsin.:)

Istället för Sysslebäck så kommer jag spendera helgen i Rislandet, hemma hos Karls föräldrar. Där kan jag koppla av och njuta av tystnaden.





Kommentarer
Postat av: stina

kramar!

2012-03-18 @ 00:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0