Måndag och sol!!

Solen har äntligen hittat hit till Jämtland också. Trots att solen skiner så är det ändå kallt ute. Tänk om det ändå kunde sluta blåsa i den här stan! Men jag är glad ändå, solen skiner iaf.

En helg fylld med träning, mest löpning. Igår fick jag sällskap av Helena, mycket trevligt. Hade inte sett Helena sedan SM så vi hade mycket att prata om. Och när man pratar så går tiden fortare.
Styrka och några skyttepass har det också hunnits med.

En ny vecka och mycket att se fram emot!:) Ett nytt försök med kompassen blir det imorgon,då etapp 2 på Frösö 5- dagars avgörs.
Jag har mentalt börjat ladda inför varvet. Det kommer bli tuffa 21km! Men jag ser fram emot en helg i Göteborg! Hoppas på strålande sol och värme:)

Nu ska jag sticka iväg till gymmet! Ikväll är jag bjuden på middag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0