Äntligen!

Äntligen fungerar min bloggapp,så nu är det dags att börja uppdatera bloggen flitigt. Det har hänt mycket sen sist. Senaste inlägget var om min hemska dag på hygget. Dagarna har rullat på som planerat och min träning har varit bra. Helgen spenderades i Östersund,det var trevligt att vara tillbaka i stan.
I måndags flög vi från Östersund till Bulgarien på höghöjdsläger i 2veckor. Här skiner solen och vi njuter som bara den i sommarvärmen. Som väderprognosen visar så verkar det bli toppen väder dom här veckorna!
Höjden talar sitt och jag måste ta det lite lugnare på passen. Efter några dagar hoppas jag kunna gasa på lite.

Imorgon hoppas jag kunna lägga ut bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0