Hemma

Jag älskar att vara ute på läger och tävlingar. Sen är det en härlig känsla att efter några veckor på resande fot komma hem igen också. Efter ett läger är både kropp och huvud kanske trötta, precis som det ska vara.
Tack till hela laget för 2 grymma veckor i Bansko. Det gjorde vi bra!

Idag har jag haft en lugn vilodag. Hälsat på mina brorsbarn som hade växt jättemycket. Jag visste knappt vem som var vem.
Jag har även höststädat, tvättat, bakat och betalt räkningar.

Nu kommer jag vara hemma i 1,5 vecka tills det bär iväg på nästa läger. Då till Ramsau med militärlandslaget. Det ser jag framemot. Jag har aldrig varit där så det kommer bli kul. Hoppas det blir fina dagar på glaciären.
Men först och främst ska jag ta ett par dagar med lite lugnare träning, göra lite andra saker och ladda batterierna.
Ett besök till min Karl som numera bor i Linköping ska också hinnas med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0