Hej hopp!

Ännu en dag har gått, och jag kom på att säsongen snart är slut. Herregud vart tar tiden vägen,tycker det går alldelese för fort! Nu måste man börja fundera vad man ska göra nästa år.. ÅÅÅÅ jag vet inte vad jag ska göra.
men man måste söka innan den 1 mars så det blir snabba bud nu... men ska göra det jag verkligen känner för!
Och satsa på skidskyttet ska jag göra till 200%, det är jag helt klart med...för bäst, det ska jag bli nån gång!=)

Imorgon reser jag till Mora för att ladda inför Skatevasan,det ska bli himla roligt att åka den! Tar inte vasaloppet i år, det var väldigt jobbigt, men jag har många år på mig att åka vasaloppet!

Idag har jag tränat lite, löp en tur 1,20h och kört lite magstyrka bara, imorgon blir de lite skidåkning, testning av skidorn m.m....

Ha´d
Semlan

Kommentarer
Postat av: Maria A

Du vet vad jag tycker iaf! Lätt norge! Du ska göra det DU känner för! Lycka till i morron nu! Ska sitta som bänkad framför datorn!=) Pusss

2008-02-28 @ 15:06:02
URL: http://marajaandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0